logo
२०८१ मंसिर ७ शुक्रवार



आशाको रङ खोज्दै शिवाङ्गिनी

कला |
शनिवार |


आशाको रङ खोज्दै शिवाङ्गिनी


दीपक श्रेष्ठ

रातको सन्नाटा बढ्दै गएपछि शिवाङ्गिनी राणाका कुची ब्यूँझन्छन्, बिस्तारै । नक्सालस्थित राणाको ‘आर्ट स्टुडियो’मा बन्द एक्रेलिक रङभित्रका अमूर्त अभिव्यञ्जनाहरू क्यानभासमा पोखिन हतारिन्छन् । अनि, त्यही बेला उद्वेलित हुन्छन्, शिवाङ्गिनीका मनहरू । त्यही क्रममा तयार हुन्छन्, ‘गार्डेन अफ इभ’, ‘फ्लाई अवे’, ‘बटरफ्लाई अब्स्ट्राक्ट’, ‘विन्टर रोज’ शृङ्खला ।

युवा कलाकार शिवाङ्गिनी राणाको ‘बोल्ड एन्ड ब्युटिफुल’ चित्रकला प्रदर्शनी सिद्धार्थ आर्ट ग्यालरीमा भर्खरै सम्पन्न भएको छ । प्रदर्शनीमा विन्टर रोज, गार्डेन अफ इभ, होप, पिङ्क स्काई, ब्रेकिङ साइलेन्स, बटरफ्लाई अब्स्ट्राक्टेड, फायर एन्ड आइस, बोल्ड एन्ड ब्युटिफुल, डान्स अफ द वल्र्ड, ग्यालेक्सीजस्ता शीर्षक शृङ्खलामा बनाउनुभएका ६५ वटा चित्रकृति प्रदर्शनीमा राखिएका थिए । धेरैजसो चित्रकृति कोरोना महामारीकै बीचमा जन्मिएका थिए । स्वयं कलाकार कोरोना सङ्क्रमित भएर बस्दा निर्माण गरिएका चित्रहरूमा जीवनप्रतिको आशा प्रतिविम्बित भएको देख्न सकिन्छ । प्रदर्शनीमा राखिएकामध्ये ५९ वटा कलाकृति बिक्रीबाट उत्साहित कलाकार शिवाङ्गिनी भन्नुहुन्छ, “म व्यावसायिक कलाकार नभए पनि चलिआएको कला प्रवृत्तिभन्दा पृथक् शैलीमा काम गर्छु, जसलाई कलापारखीहरूले मन पराइदिनुभएको छ । यसमा म ज्यादै खुसी छु ।”
प्रकृतिमा रमाउन र साहसिक जोखिम उठाउन चाहने कलाकार शिवाङ्गिनीले खासगरी एक्रेलिक रङ माध्यम पछ्याउँदैे प्रकृति र तिनका मौसमे प्रवृत्तिलाई अर्धमूर्त र अमूर्त शैलीमा प्रस्तुत गर्नुभएको छ । कलाकार राणाले आफ्ना कलामा प्रायः कालो, नीलो र सुनौला रङको प्रयोग अधिकतम गरेको पाइन्छ । ‘किन त ?’ कलाकार राणा भन्नुहुन्छ, “जीवनको जीवित सत्य हो, अँध्यारो । जहाँबाट उज्यालो आशा जन्मन्छन् । हुर्कन्छन् अनि फक्रन्छन् । मेरा कलामा तिनै आशाहरू बौरिन्छन् ।”

कलाकार शिवाङ्गिनीले प्रकृतिका बहुरूप, त्यसले मनभित्र निर्माण गर्ने अनुभूतिका भावभङ्गीलाई विशेषतः चित्रमा उतार्दै आउनुभएको छ । मयूरले पखेटा खोल्दा देखिने रङबाट प्रभावित राणाले ‘पिकक’ शृङ्खलामा थुप्रै चित्र बनाउनुभएको छ । प्रदर्शनीमा राखिएका चित्रकृतिमा उहाँ आफैँलाई पनि ‘पिकक’ खुबै मन परेको कृति हो । यसका अलवा उहाँले चित्रमा सामाजिक विषयवस्तुलाई समेत उठाउनुभएको छ । भोज र पार्टीमा जिउ ढाकिने गरी महिलाले किन गहना लगाउँछन् ? यो जिज्ञासा, उहाँमा सानैदेखि थियो । जुन विषयवस्तुलाई कलाकार राणाले ‘गहना’ शृङ्खलामा उतार्नुभएको छ । आफ्नै कृतिबारे कलाकार राणा भन्नुहुन्छ, “मेरा पेन्टिङमा दुःख, निराशाभन्दा पनि खुसीका रङहरू छन् । आफू वरपरको वातावरण र त्यसका अनुभव, अनुभूतिलाई म क्यानभासमा उतार्ने गर्छु ।”

भारतमा विद्यालय शिक्षा, स्विजरल्यान्ड र स्पेनमा विश्वविद्यालय शिक्षा हासिल गर्नुभएकी राणाले होटल म्यानेजमेन्ट पढे पनि रुचि चाहिँ कलामा छ । त्यो रुचिले फस्टाउने मौका नेपालगञ्जको बाटिका होटलमा फर्केर पायो । बाटिकाको व्यवस्थापकीय जिम्मेवारी लिएपछि वरपरको बगैँचाको सौन्दर्यले उहाँलाई लोभ्यायो । होटलको व्यवस्थापकीय जिम्मेवारीसँगै रङ, ब्रस र क्यानभासमा उहाँको समय बित्न थाल्यो । अनि होटल बाटिकामै जन्मियो सुदूरपश्चिमकै पहिलो आर्ट ग्यालरीका रूपमा ‘बाटिका आर्ट ग्यालरी’ । सोही समयमा विमल प्रधानसँग मिलेर कलाकार राणाले संयुक्त कला प्रदर्शनी गर्नुभएको थियो । सोही ग्यालरीमार्फत कलाको प्रवद्र्धनमा समेत उहाँ सक्रिय हुनुहुन्छ । जुन कार्यमा कलाअनुरागी आमा प्रतिमा राणाको साथ, सहयोग र प्रोत्साहन रहँदै आएको छ । नेपालगञ्ज नगरपालिकाका प्रमुख धवलशमशेर राणाले पनि छोरीको उत्साहमा साथ दिँदै आउनुभएको छ ।

नेपाली चलचित्र ‘मधुमास’की नायिकासमेत रहनुभएकी शिवाङ्गिनी प्रदर्शनीका हिसाबले नयाँ भए पनि चित्रकलामा सात वर्षदेखि सक्रिय हुनुहुन्छ । उहाँका करिब तीन सयवटा कलाकृति नेपालका विभिन्न सहर, अमेरिका, बेलायत, अस्ट्रेलिया, भारतलगायत देशमा सङ्ग्रहित छन् । दोस्रो एकल चित्रकला प्रदर्शनी केही महिनापछि नै भारतमा गर्ने उद्देश्यसहित ‘आर्ट स्टुडियो’मा दैनिकी बिताउन थाल्नुभएकी कलाकार राणा भन्नुहुन्छ, “नेपाली कलाको आन्तरिक बजारलाई अन्तर्राष्ट्रिय स्तरसम्म विस्तार गर्न चाहन्छु ।” 

यो समाचार पढेर तपाईलाई कस्तो लाग्यो?